SKARGI I WNIOSKI

Skargi i wnioski dot. udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. mogą być zgłaszane:

  • u Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta lub w Sekretariacie Szpitala od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00
    w budynku Administracji Spółki w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 2 tel. 32 325 76 35
  • za pomocą poczty elektronicznej: kancelaria@szpital-mikolow.com.pl
  • listownie na adres Spółki: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów

Wychodząc naprzeciw problemom natury etycznej, w szpitalu wyłoniona została grupa, złożona z osób cieszących się powszechnym zaufaniem, do której jako do Zespołu ds. etyki, mogą zwracać się osoby zatrudnione i pacjenci z problemami natury etycznej.

Zgłaszanie wniosków do Zespołu może odbywać się

 

    1. Bezpośrednio u przewodniczącego lub członka zespołu.
    2. Tradycyjnie w formie pisemnej na adres: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 2, 43-190 Mikołów

    Skład i zadania Zespołu ds. Etyki określa Zarządzenie Wewnętrzne Prezesa Zarządu. ZW 22_2025 w sprawie aktualizacji zadań Zespołu ds. Etyki

    Kodeks etyczny Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.    Kodeks etyki Centrum Zdrowia Mikołów